Instytucja
Kontakt
Regulamin sprzedaży internetowej
Regulamin sprzedaży internetowej
Regulamin sprzedaży sklepu internetowego Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku
§ 1. Definicje Regulaminu
Wszystkie terminy niżej wymienione, pisane dużą literą, będą miały na użytek niniejszego regulaminu następujące znaczenie:
- Regulamin — niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane ze sprzedażą
- Serwis — prowadzenie przez Administratora sprzedaży Katalogów oraz Biletów w postaci transakcji on-line zorganizowanej na stronie internetowej znajdującej się pod domeną http://laznia.pl
- CSW Łaźnia — Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku 80-767 Gdańsk, ul. Jaskółcza 1, NIP: 583-25-52-296, REGON: 191571237, tel.: 0 58 305 40 50, fax: 0 58 305 26 80.
- Katalogi — pozycje książkowe, których wydawcą jest CSW Łaźnia, opisane szczegółowo na stronach Serwisu.
- Bilet — znak legitymacyjny uprawniający do udziału w oznaczonym seansie filmowym w Kinie na miejscu przypisanym do niego, możliwy do nabycia lub rezerwacji za pośrednictwem Serwisu Bilet zakupiony poprzez Serwis jest przekazywany za pomocą wiadomości poczty elektronicznej w pliku o rozszerzeniu PDF.
- Klient — osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przy zastrzeżeniu, iż Klient, mający zamiar korzystania z Serwisu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub reprezentujący osobę prawną nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Osoba reprezentująca osobę prawną przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu jest także obowiązana przesłać na adres siedziby Operatora stosowne pełnomocnictwo do jej reprezentowania.
- Umowa — umowa cywilnoprawna, do której zawarcia dochodzi poprzez złożenie Zamówienia, której przedmiotem jest sprzedaż Katalogów.
- Zamówienie — zgłoszenie chęci kupna Katalogu albo Biletu na warunkach określonych niniejszym regulaminem oraz ofertą zamieszczoną na stronie Serwisu poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
§ 2. Przepisy ogólne
- Regulamin określa warunki i zasady rezerwacji i sprzedaży Biletów oraz sprzedaży Katalogów przez CSW Łaźnia za pośrednictwem Serwisu.
- Sprzedaż i rezerwacja odbywa się za pośrednictwem Serwisu poprzez zawarcie Umowy na odległość, pomiędzy CSW Łaźnia a Klientem.
- Każda osoba składająca Zamówienie lub dokonująca rezerwacji w Serwisie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem.
- Poprzez złożenie zamówienie lub rezerwacji w Serwisie Klient potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Serwisem to dowolna graficzna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript. CSW Łaźnia nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Serwisu, którego przyczyną jest brak spełnienia wymienionych wymagań technicznych.
- CSW Łaźnia dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Serwisu.
- Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Serwisu.
§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży Katalogów i Biletów
- Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 12 następnego dnia roboczego.
- Po dokonaniu wyboru płatności Klient dokonuje jej na stronie operatora płatności payu.pl, zgodnie z właściwym regulaminem tego podmiotu, udostępnionym pod jego domeną.
- Każde Zamówienie weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
- CSW Łaźnia zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz odmowy jego realizacji bez podania przyczyny, w szczególności w razie wątpliwości co do rzetelności zamówienia.
- Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej informującej o przyjęciu Zamówienia oznacza, iż Zamówienie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy.
- Wysyłka Katalogu następuje po otrzymaniu przez CSW Łaźnia ceny katalogu wraz z kosztami przesyłki, której zapłaty Klient dokonuje po przekierowaniu na stronę wyboru sposobu płatności.
- Po zaksięgowaniu wpłaty ceny Katalogu wraz ze wskazanymi kosztami przesyłki na rachunku bankowym CSW Łaźnia wysyła katalog w terminie 7 dni roboczych z zastrzeżeniem §3 ust. 2
- Każda transakcja dokonana za pośrednictwem Serwisu jest potwierdzana fakturą VAT. Klient korzystający z serwisu wyraża zgodę na dostarczenie faktury VAT w formie elektronicznej, za pomocą formularza zamówienia zaznaczając odpowiednie okienko zażąda dostarczenia faktury w formie papierowej.
§ 4. Zmiany w Regulaminie
- Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem.
- Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę z Administratorem przed publikacją zmian.
§ 5. Zwrot
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie do 10 dni od dnia sprzedaży przy zachowaniu dowodu zakupu, o ile jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązujących.
- Zwrotu Klient może dokonać poprzez przesłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres CSW Łaźnia zgłaszającej dokonania zwrotu.
- Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem, CSW Łaźnia zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez Klienta konto bankowe.
§ 6. Pobieranie Danych
- CSW Łaźnia zbiera i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, oraz Polityki Prywatności znajdującej się na stronie Serwisu w zakresie niezbędnym do realizacji i rozliczenia usług świadczonych w ramach umowy.
- CSW Łaźnia umożliwia Klientom przeglądanie i aktualizację danych osobowych, a także ich usunięcie w przypadku rozwiązania umowy, chyba że ich zachowanie jest niezbędne dla realizacji praw operatora, wynikających z rozwiązanej umowy.
- Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i prawidłowe dostarczenie Katalogu lub Biletu.
- CSW Łaźnia nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
- Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupu. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez CSW Łaźnia zamówienia.
§ 7. Ceny
- Wszystkie, aktualne ceny w ramach Serwisu.
- Ceny są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
§ 8. Reklamacje
- Prawo do zgłoszenia reklamacji przysługuje Klientom, którzy są konsumentami.
- Reklamację Klient może złożyć w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres poczty elektronicznej CSW Łaźnia office@laznia.pl
- W tytule wiadomości należy wpisać słowo „REKLAMACJA” oraz w treści wiadomości zwięzłe oznaczenie przedmiotu reklamacji.
- Reklamacja może dotyczyć w szczególności:
- jakości wydruku Katalogu,
- dostawy Biletu,
- innych czynności CSW Łaźnia, związanych z Ofertą niniejszego Serwis.
- CSW Łaźnia jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia danych niezbędnych dla jej rozpatrzenia CSW Łaźnia niezwłocznie wzywa za pomocą poczty elektronicznej Klienta do jej uzupełnienia, a czas określony w punkcie poprzedzającym przedłuża się odpowiednio.
- Uprawnienia Klienta z tytułu reklamacji sprzedaży wygasają po roku od dnia sprzedaży, nie mniej Klient, będący konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne bądź prawne Katalogów lub Biletów, jeżeli nie zawiadomi CSW Łaźnia o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.