Przejdź do menu głównego
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do stopki
Zarejestruj się
Zaloguj się
Ułatwienia dostępu
Kontrast:
A
A
A
A
Czcionka:
A
A
A
Odstęp między literami:
A
B
A
B
A
B
Tłumacz PJM:
Animacje:
✘ Wyłącz
Zaplanuj wizytę
Wystawy
KinoPort
Edukacja
Wydarzenia
Księgarnia
PL
|
EN
Zarejestruj się
Zaloguj się
Zaplanuj wizytę
Wystawy
KinoPort
Edukacja
Wydarzenia
Księgarnia
PL
|
EN
Kontrast:
A
A
A
A
Czcionka:
A
A
A
Odstęp między literami:
A
B
A
B
A
B
Tłumacz PJM:
Animacje:
✘ Wyłącz
Art+Science Meeting
ASM - Idea
ASM - Ludzie
ASM - Wystawy
ASM - Wydarzenia
ASM - Teksty
Teksty
Pół-żyjąca sztuka w poszukiwaniu autora. Wprowadzenie do twórczości Guya Ben-Ary'ego
Jak wyhodować siebie. Rozmowa z Guyem Ben-Arym
Kilka słów wprowadzenia do wystawy Damiena Hirsta „New Religion”
Zanurzony w procesie. O “Symbiotyczności tworzenia” Jarka Czarneckiego
Field recording – słuchanie poprzez nagrywanie
Program jako koncepcja w sztuce lat 60. XX w. – sztuka konkretna, komputerowa i konceptualna
Ciało to wielki obszar (według Helen Pynor i Peta Clancy)
Półżycie, hybrydy i mięso in-vitro (Wywiad z O. Cattsem)
Rozwijanie żyjących sytemów (wywiad z Ch. Sommerer & L. Mignonneau)
Echo i Narcyz – Słuchowa przestrzeń, nawigacja i pamięć lub Zagraj ze słuchu!
Do nowoczesności
Dyskurs wokół homeopatii jako mit społeczny i historiograficzny
Niech żyje we mnie koń (wywiad z Art Orienté Objet)
O Wibracjach: Zbiorowy Efekt Motyla
Od cyfrowej tożsamości do architektury nanoświata. Uwagi o sztuce Victorii Vesny
Wywiad z Royem Ascottem
Awangarda technologiczna i estetyka transhumanizmu
Wywiad z Ryszardem W. Kluszczyńskim
X
Zaloguj się
Email
Hasło
Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się