Wyróżnienie przyznane przez jury w składzie: Jill Godmilow, Zorka Wollny i Krzysztof Garbaczewski.
„Wyśniona rewolucja” opiera się na dokumentacji performansu przeprowadzonego w Teatrze Nowym w Łodzi. Lokalni aktywiści zostali zaproszeni do wzięcia udziału w eksperymentalnym warsztacie: zostali zahipnotyzowani przez profesjonalnego hipnotyzera w obecności publiczności i wspólnie przedstawiali możliwe scenariusze dla społeczeństwa przyszłości. Hipnoza stanowiła nie tylko medytacyjne narzędzie, mające zwiększyć skupienie i ułatwić kreatywność, ale miała też usunąć wyuczone bariery myślenia. Projekt stanowił próbę wykroczenia poza formy subiektywności wytworzone przez ideologiczną hegemonię globalnego neoliberalnego kapitalizmu, które wpływają na nasze racjonalne myślenie i afektywność oraz ograniczają horyzonty naszej wyobraźni. Praca została zamówiona przez Muzeum Sztuki i Teatr Nowy w Łodzi w ramach projektu Awangarda i socrealizm. Film powinien być wyświetlany w dźwięku stereo (głośniki ustawione obok ekranu) w wyciszonej i zaciemnionej przestrzeni.
Alicja Rogalska mieszka i pracuje w Londynie i Warszawie. Jej praktyka artystyczna jest interdyscyplinarna: obejmuje zarówno badania, jak i twórczość, skupiając się na strukturach społecznych i politycznych podtekstach w codziennym życiu. Działa przede wszystkim w kontekście projektów opierających się na kolaboracji i kreowaniu sytuacji. Uzyskała tytuł magistra sztuki na Goldsmiths College, University of London i magistra kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Jej najważniejsze najnowsze wystawy i projekty to: Wszyscy ludzie będą siostrami, Muzeum Sztuki (Łódź, 2016); Próba, Muzeum Narodowe w Krakowie (2015), No Need For References, Kunsthalle Exnergasse (Wiedeń, 2015), Critical Juncture, Kochi Muziris Biennale, (Kochi, 2014); A Museum of Immortality, Ashkal Alwan (Bejrut, 2014); Wyśniona rewolucja, Muzeum Sztuki (Łódź, 2014); IMS, Flat Time House (Londyn, 2013); Melancholy In Progress, Hong-Gah Museum (Tajpej, 2012); To Look is to Labour, Laden Für Nichts (Lipsk, 2010) oraz No Soul For Sale, Tate Modern (Londyn, 2010).